Vandaag 24 juni is het klemmende verzoek om in het bos geen open vuur te stoken. Als het fout gaat gaat de droom van duizenden mensen in vlammen op. Doe het dus niet.
Officieel staat Drenthe nog in Fase 1, maar met gezond verstand kan iedereen wel begrijpen dat het met deze droogte gevaarlijk is om met vuur te spelen.
Meet informatie: https://www.brandweer.nl/natuurbrandrisico/