Stook geen open vuur

Auteur: Redactie op 24 juni 2026

Vandaag 24 juni is het klemmende verzoek om in het bos geen open vuur te stoken. Als het fout gaat gaat de droom van duizenden mensen in vlammen op. Doe het dus niet.

Officieel staat Drenthe nog in Fase 1, maar met gezond verstand kan iedereen wel begrijpen dat het met deze droogte gevaarlijk is om met vuur te spelen.
Meet informatie: https://www.brandweer.nl/natuurbrandrisico/

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *